توضیحات
معرفی کتاب دانشکده کسب و کار
کتاب دانشکده کسب و کار نوشتهی رابرت کیوساکی، قصد دارد تا شما را با تمامی معضلات و بخشهای مختلف بازاریابی شبکهای آشنا کرده و کمک کند تا با زمینهی ذهنی درست مسیر شغلی خود را پیش ببرید.
رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) در این کتاب بیان میکند که بازاریابی شبکهای یک دانشکدهی حقیقی برای فرا گرفتن کسب و کار است. دانشکدهای که ضمن آموزش تئوری شما را وادار میسازد که به دانش خود عمل کنید. او بدون شک کتاب دانشکده کسب و کار (The Business school) را با نگاهی عمیق به مبحث بازاریابی شبکهای نوشته است.
کیوساکی با تکیه بر مربی و راهبر خود یعنی پدر پولدار مانند دیگر آثار خود ارزشهای این پدیدهی نو را تشریح میکند. به بیان رابرت بازاریابی شبکهای از اهمیت فراوانی برخوردار است اما بسیاری از افراد از آن غافل هستند. ارزشهایی که فراتر از کسب پول زیاد است! شما با خواندن این کتاب و آگاهی از ارزشهای بنیادی این روش از کسب و کار میتوانید به بهترین تصمیمگیری خود در این راستا دست یابید.
به عبارتی دیگر این کتاب کمک خواهد کرد تا به درک درستی در رابطه با این موضوع رسیده و درست تصمیم بگیرید. تصمیمگیری راجع به این موضوع که آیا بازاریابی شبکهای برای شما مناسب است یا خیر؟ اگر به تازگی وارد کار بازاریابی شبکهای شدهاید و یا قصد دارید تا وارد این بخش از کسب و کار شوید این کتاب قطعا به کارتان آمده تا برخی قابلیتها و فرصتهای پنهان بازاریابی شبکهای را در اختیار شما قرار دهد؛ قابلیتهایی که تاکنون قادر به لمس آن نبودید.
پذیرش صنعت تجارت و بازاریابی شبکهای از اواسط سال 1990 سرلوحهی نویسندگان مختلفی قرار گرفت؛ حال کیوساکی به عنوان یکی از اولین ترویج دهندگان پیام پدر پولدار، امیدوار است که به نحوی شایسته، به یاری افراد در کنترل و هدایت امور مادی زندگیشان برسد.
رابرت کیوساکی را بیشتر بشناسیم:
کیوساکی با کتاب پدر پولدار، پدر بیپول به شهرتی باور نکردنی رسید. او سرمایهگذار، سخنران و نویسندهای موفق است که در حوزهی تجارت و کسب و کار آثار بسیاری را منتشر کرده است. تفکرات و عقاید کیوساکی بسیار کاربردی بوده و ارتباط فوقالعادهای با زندگی واقعی افراد جامعه دارد.
جملات برگزیدهی کتاب دانشکده کسب و کار:
– اگر میخواهید ثروتمند شوید، باید مالک یک کسب و کار شوید یا این که یک سرمایهگذار باشید.
– کسب و کار بازاریابی شبکهای یک روش انقلابی برای کسب ثروت است.
– پولدارترین افراد در دنیا شبکهها را میسازند. افراد دیگر به دنبال کار در شغلی هستند.
– من کسب و کار بازاریابی شبکهای را به خاطر آموزش تغییر زندگیاش به دیگران پیشنهاد میکنم.
– صنعت بازاریابی شبکهای از نمایندگیها و سیستمهای سنتی کسب و کار سریعتر رشد میکند.
– سیستم بازاریابی شبکهای نسبت به سایر سیستمهای کسب ثروت، عادلانهتر است.
در بخشی از کتاب دانشکده کسب و کار میخوانیم:
به عقیدهی من، این روش جدید کسب و کار یعنی کسب و کار بازاریابی شبکهای یک انقلاب است، زیرا اکنون برای اولین بار در تاریخ، بهرهمندی از ثروت برای همه امکان پذیر شده است، اگر چه تا به حال مختص اندکی از افراد خوششانس بود. البته من از برخی سودجوییهای افراد حریص و کلاهبردار در این کسب و کار مطلعام که خواستند در یک چشم برهم زدن پول کلانی به جیب بزنند. باز هم اگر شما به عقب برگردید و نگاهی به این روش کسب و کار بیندازید، خواهید دید که یک سیستم کاملاً معتبر اجتماعی برای بهرهمندی از ثروت است. کسب و کار بازاریابی شبکهای برای افراد حریص زیاد مناسب نیست. به واسطهی نوع طراحی، میتوان گفت که بیعیبترین نوع کسب و کار برای آن دسته از افرادی است که دوست دارند به دیگران خیر برسانند. اگر بخواهم به بیان سادهتر بگویم، تنها شیوهای که یک کسب و کار بازاریابی شبکهای برپایهی آن کار میکند، کمک به پولدار شدن دیگران همزمان با پولدار شدن خودشان است. به نظرم، یک پدیده انقلابی است به همان اندازه که توماس ادیسون و هنری فورد در زمان خودشان انقلابی عمل کردند.
قبل از پایان، میدانم که بیشتر مردم گشادهدست هستند. از طرفی هم من آزمندی را محکوم نمیکنم، چون کمی آزمندی و خودپسندی طبق قواعد سلامت روان برای انسان لازم است. اما وقتی بیش از اندازه شد، باعث اعتراض دیگران میشود و اغلب همه سر را به نشانهی تنفر تکان میدهند. از آنجایی که بیشتر مردم بخشنده هستند و دوست دارند به هم نوعان خود کمک کنند، این سیستم کسب و کار، این امکان را برای مردم فراهم میکند تا به افراد بیشتری کمک کنند. اما خالی از لطف نیست اگر به این مورد هم اشاره کنیم که کسب و کار بازاریابی شبکهای برای همه مناسب نیست، اگر شما فردی هستید که واقعاً قصد کمک به دیگران را دارید تا به اهداف مالیشان برسند، بدانید که این سیستم ارزش وقت گذاشتن را دارد.
نظرات
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.