دوره صوتی ترس از سخنرانی

هادی محمودی اردکانی
هادی محمودی
موسسه گیلدا
اخرین بروزرسانی نوامبر 10, 2022
0 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

ترس پدیده ای کاملاً طبیعی در زندگی ماست. چرا که مکانیزم مغز انسان طوری طراحی شده که به مسائل ناشناخته واکنش نشان می‌دهد و از هرگونه تهدیدی دوری می کند.در گذشته پیشینیان ما برای بقا و زنده ماندن به چنین مکانیزمی نیاز داشتند تا زمانی که تهدید به سمت آنها می‌آمد، یا با آن مقابله می‌کردند و یا از آن فرار می‌کردند.تصور کنید، اگر این مکانیزم و عملکرد مغز نبود، اجداد ما زمانی که با ببر یا شیری روبرو می‌شدند و از آن نمی ترسیدند، چه اتفاقی می افتاد؟ هیچ…فقط ما دیگر وجود نداشتیم و نسل انسان منقرض شده بود!

سیستم ما هنوز همان واکنش ها را از خود نسبت به اتفاقات امروزی نشان می‌دهد. زمانی هم که می‌خواهیم در جمع سخنرانی کنیم، درست همان حسی به ما دست می‌دهد که زمانی که جانوری وحشی به ما حمله می‌کند دست می‌دهد. پدیده ترس به قدری پیچیده است که ما در دوره ترس از سخنرانی به بیان انواع آن، عوامل موثر در به وجود آمدن ترس و راه هایی برای کنار گذاشتن انواع ترس ها پرداخته ایم که به شما پیشنهاد می‌کنم حتماً آن را گوش کنید.

اما در این دوره صوتی سعی داریم به برخی از علل ترس از سخنرانی و صحبت در جمع بپردازیم و راه کارهایی به شما پیشنهاد دهیم که بتوانید با استفاده از آن ها، ترس از سخنرانی را در وجود خودتان از بین ببرید. پس حتماً تا انتها گوش کنید و با ما باشید…​

اهداف یادگیری

با ترس از سخنرانی خداحافظی کنید و وارد دنیای سخنرانی شوید

مخاطب هدف

  • افرادی که از سخنرانی و صحبت در جمع ترس دارند

اساتید دوره

هادی محمودی

0/5
4 دوره
0 دیدگاه
0 دانشجو
مشاهده بیشتر

موسسه گیلدا

0/5
14 دوره
0 دیدگاه
31 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید